Autor : Ikballe Berisha Huduti Prishtinë Maj 2010
Bismil-lahir-rahmanir rahim.
Allahumme
sal-li ala Fatimete ve ebiha ve baëliha, ve beriha ve sir-ril mustewdii’fiha
bia’dedi ma ehata bihi i’lmuk.
“O Allah dërgoje bekimin Tëndë mbi Fatimen dhe babain e saj, burrin dhe
bijt e saj, me fshehtësinë që iu është
caktuar asaj, që është vetëm në dijen Tënde.”
HAZRETI FATIME ZEHRA S.A. FEMRA SHEMBULLORE
Abstrakt
Punimi me tematikë “ Hazreti Fatime
Zehra s.a. shembull femëror” do të shfaqë karakterin dhe personalitetin e një
femre me plot virtyte njerëzore dhe mbinjerëzore, e cila është Hazreti Fatime
Zehra s.a. (paqa qoft mbi të) përndryshe
bija e çmuar e Profetit Muhamed s.a.a. (pqmtf).
Karakteri ,
personaliteti dhe virtytet e saja të mrekullueshme në këtë punim tematik do
të paraqiten me qëllim që të bëhet një shembull krahasim dhe imitimi për të gjitha femrat në botë, duke
reflektuar dhe të influencuar të gjitha
femrat e botës.
Duke
përkujtuar qëndrimin e bukur femëror të kësaj krijese madhështore, do të mundohemi të
paraqesim shëmbëlltyrën e sajë të
pashembullt të pa imituar nga askush më parë, por të dhuruar nga fisnikëria e Zotit dhe të mësuar e
edukuar nga babai i saj i Dashuri i Allahut dhe nga nëna e saj Hatixhe Kubra. Kjo shëmbëlltyrë do të pasqyroj Fuqinë, Lartësinë, Mrekullinë
dhe Urtësinë e Allahut të Lartësuar i cili paraqitet në virtytet e krijesave të
Tij më të afërta dhe më të dashura.
Qëllimi bazë i këtij punimi është që të pasqyrojmë
karakterin, veprimtarin dhe misionin e
saj në këtë botë, si dhe indikacionet dhe lëvizjet shpirtërore që të mund të
influencojnë te personaliteti i femrave të ditëve të sotme.
HYRJE
Sot myslimanët në botë e festojnë ditëlindjen e
vajzës së dashur të Profetit Muhamed (pqmtf – paqa e Allahut qoftë mbi të dhe
familjen e tij) pra ditëlindjen e Fatime
Zehras s.a., e cila me jetën e shkurt që jetoi ndriçoi si një yll flakërues në
gjithë shoqërinë njerëzore dhe poashtu
arriti të tregoj përsosmërinë e njeriut të përkryer. Ajo ishte një pasqyrim i madhështisë së një
gruaje dhe ishte një shembull i krijimtarisë së Allahut të Lartësuar.
Pa dyshim, Hazreti Fatimja është shquar si figura
më e dashur e fesë, etikës morale, virtytit,
kulturës dhe devotshmërisë që nuk mund të gjendet shembull më të bukur para e pas saj e deri në
ditë të Kijametit. Është krenari që ne
ymeti mysliman krenohemi me virtytet e Hazreti Fatimes s.a. Është e mjaftueshme që i
Dërguari i Allahut është babai i saj, është e mjaftueshme që bashkëshorti i saj
është Imam Alia paqa qoftë mbi të, udhëheqësi
më i përkryer i besimtarëve, është e mjaftueshme që Hazreti Fatimja
është nëna e Imama Hasanit dhe Husejnit (paqa qoftë mbi ta) si dy personalitete
të shquara të dy botëve.
Ne nuk kemi çka të flasim
për Hazreti Fatime Zehran s.a., veprat e saj flasin për të, ndërsa ne vetëm e
pasqyrojmë këtë personalitet. Ajo fletë për jetën personale, shoqërore, për
virtytet dhe pozicionin e femrës nga këndvështrimi i Kuranit i haditheve të Pejgamberit,
haditheve të dijetarëve mysliman e jo mysliman. Me shpalosjen e këtyre
qëndrimeve të Zotit dhe të njerëzve të
mëdhenj dijetarë, ne do të bëjmë një krahasim relativ që mund t’i shërbej çdo
njërës femër që dëshiron të jetoj e lumtur dhe e kënaqur me të dy jetët duke e
pasur shembull Hazreti Fatime Zehran s.a. (paqa e Allahut qoftë mbi të).
LINDJA DHE JETA
Ishin vitet
e para të predikimit të fesë Islame në
Gadishullin Arabik, e njëzeta ditë e shenjët e muajit Xhemadul Ahir. Nëna Hatixhe Kubra dhe babai i
dashur Profeti Muhamed s.a.a. shkëlqenin
nga gëzimi i lindjes së kësaj vajze të vogël të veçantë nga të gjtha foshenjet
tjera që kishin më parë. Ishte e veçantë sepse kishte lindje të veçantë si
askush më parë.
Askush nuk dëshironin ta ndihmonin lehonën e
ardhshme Hazreti Hatixhen ( Allahu qoftë
e kënaqur me të), kishin arsye xhelozie,
sepse
ishte gruaja e mashkullit më të mirë të Medines dhe ajo kishte një shtatzënësi të çuditshme si kurrë
ndonjëherë. Prania e saj në çdo vend kundërmonte me një aromë të këndshme nga
xheneti. Fytyra e Pejgamberit kur shikonte fytyrën e Hatixhes i jepni shkëlqim
të dyanshëm dhe ndriçonte një dritë e
papërshkruar që foshnja e ndiente në trupin e nënën së saj. Mrekullia e Zotit
ishte se fliste foshnja me nënë e saj ende pa ardhur në këtë dynja.
Shpirtrat ndjenin shpirtin e vogël, u bashkuan tri drita të
papërshkruara për të dhuruar trashëgimin
e pafund të imamëve të pagabueshëm.
Megjithatë kur iu afrua
koha e lindjes, Hatixhes iu largua frika sepse u përgëzua me pranin e katër
zonjave nga xheneti, gra me butësi, shenjtëri
dhe bukuri të papërshkruar hynë në shtëpinë e Ehlul Bejtit ( Familjes ë
Pejgamberit).
-E para tha: “Unë jam nëna jote,
Hava”
-e dyta tha : “Unë jam Ummi
Kulsumja, motra e Musas.”
-E treta tha: “ Unë jamë Asija Bint
Muzaim”
-E katërta tha: “Unë jam Merjemja nëna e Isasë”
- Kemi ardhur të të ndihmojmë
thanë të gjitha së bashku, jemi shumë të gëzuar që kemi nderin të lidhim në
lulak të ri!
Lindja e Fatimes ishte përgëzim dhe nënçmim. Besimtarët
e mirëpritën sepse besonin në caktimin e Allahut, ndërsa injorantët dhe smirëkeqit
e ofendonin babin e kësaj foshnje, në
vend të urimit i thoshin “ebter” që ishte ofendimi më i ulët
për një mashkull që donë të thotë “farësosur, pa trashëgimtarë”. Injorantët pabesimtarë i thoshin,
- “ O
Muhamed, ti thua se je i Dërguari dhe i Dashuri i Zotit, po të kishte dashur Ai ty, pse nuk të dërgoi
një djalë, pse po punon për Të, kush do ta vazhdoj punën tënde misionin tënd
profetik, ti nuk ke djalë ti je farësour, kur do të vdesësh emri yt do të
tretet në faqe të dheut, s’do të ketë njeri për të vazhduar rrugën tënde”
Por nga ana tjetër Allahu i Lartësuar e përuroj të Dashurin e tij me këto fjalë:
بسم الله الرحمن الرحيم
إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ
الْكَوْثَرَ فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ اِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ
|
Në emër të Allahut të Gjithëmëshirshmit Mëshirplotit.
Ne të dham ty, me të vërtet të mira shumë të mëdha.
Prandaj falu dhe preje kurbanin për Zotin tënd.
Ai që të urren ty, me siguri Ai është farësosur ( Kur’an- Surja Kewther.)
Mentaliteti i arabëve ishte i till, se vetëm
përmes fëmijët mashkull mund të vazhdojë dhe trashëgohet fisi dhe lloji i tyre,
dhe se trashëgimia vazhdon vetëm përmes djalit e kurrsesi vajzës. Femra ishte e zhytur në greminën e mundimshme, që
neve na mjafton ta kuptojmë rastin e vajzës së gjorë të Omer Ibnul Hatabit, që
e varrosi vajzën 10 vjeqare me duart e
tij, ndërkaq duart e vajzës e fshinin djersën e babait që e gërmonte varrin për
të.
Kësaj here Allahu vërtetoi se përmes fëmiut femër
do të trashëgohet e gjithë bota me bijtë e saj lider shpirtëror, që ende na
udhëzojnë me këshillat e tyre të kohë pa
koheshe që janë në pranin tonë me Imam
Zamanin a.s.
Ndërkaq ata që iu lavdëruan se kanë nga katër djem
e më shumë, ata Allahu i bëri farësosur “اِنَّ
شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ” edhe pse kishin pasur fëmijë mashkull, turpet dhe
ligësitë e djemve të tyre mbetën
tragjedi trishtimi në këtë botë, që të
tjerët të marrin shembull për të keq, dhe
kjo u bë ashtu si deshi Zoti ata mbetën farësosur, e njerëzia prej
atëherë e deri më sot askush nuk emroi fëmijën e tij Jezid e Muavi, ata mbetën
për mallkim, ndërsa Familja e Pejgamberit i dha nderë gjithë botës me emrat e
bukur Hasan e Husejn.
Lindja e Fatimes s.a. ka qen lindje e veçantë,
sepse ajo nuk ka lindur për të jetuar, por ka ardhur në këtë botë që të mund
të lind në botën tjetër dhe të jetë
lidere e Xhenetit me gratë më të çiltra, më të pastra, më të devotshme që e
meritojnë pranin e saj. Allahu ka
treguar me qenien e saj, etikën,
edukatën, përsosmërinë, sinqeritetin, çiltërsinë, mëshirën devotshmërinë,
sakrificën, që njeriu i thjesht nuk mund
t’i posedojë të gjitha këto virtyte, por vetëm nëse e merr shembull Hazreti Fatimen
s.a., babain e saj Pejgamber burrin dhe fëmijët e saj lider.
Ajo nuk ka lindur për të vdekur, ajo ka qen e
veçantë, është lindur nga zanafilla e Dritës,
është ngjizur nga trupi i Dritës, ka ardhur në këtë botë nga duart e Grave të Dritës, është rritur duke
e parë dritën e shenjët të Xhebrailit që fliste me babain e saj, dhe ka jetuar
me grimcat e dritës, gjersa është takuar me Dritën më të madhe që ka qen pjesë
e dritës së saj.
Ajo nuk është asgjë tjetër veçse Dritë.
“ ATESH NIST, BELKI NUR EST,
NURUN NUR, BISMIL-LAHI NUR, NURUN NUR
,
NURUN ALEN NUR , JANI FATIME”
“Zjarr nuk është, ndoshta dritë është.
Dritë e dritës, në emër të Zotit
Dritë,
Dritë përmbi drita, dritë mbi të
gjitha dritat, është pra Fatimja”
Parashtrojë pyetje vetes sime se si mund të kuptohen, interpretohen këto tekste
kur’anore dhe ndodhi të veçanta në kohën
tonë bashkëkohore?
Dikush mund të thotë se janë mit.! Me dritën ka të bëjë edhe Merjemja,
andaj si është e mundur që Merjemja të lind një fëmijë pa baba, apo Fatimja të lindet nga katër gratë e
xhenetit pa fizikën por me nurin e tyre, si është e mundur që Fatimja të mbetet një
burim KEWTHER i pashtershëm deri në ditë të Kijametit?
Është thënë
që moti se mitet janë krijimtari dhe art. Ato përbëhen nga përralla,
legjenda e folklor. Por, sot qarkullojnë shume hipoteza se si arti gjithmonë i
ka paraprirë shkencës. Kur e kanë pyetur V. Nabakovin lidhur me shkencën dhe
artin ai ka thënë:“ Nuk ka shkencë pa
fakte dhe art pa zbukurime”, pra artisti a krijuesi trajton jo vetëm pamjen
e jashtme të realitetit, por edhe të brendshmen që përbehet nga fantazi, mite,
ëndrra, ndjenja, shpirt.
Deri para një shekulli,
shkencëtarët merreshin vetëm me anën e jashtme të lëndës duke studiuar formën,
lëvizjet, përbërjen fizike, forcën etj. Në vitin 1905, Ajnshtajni doli me idenë
se “drita
mund të jetë objekt fizik i përbërë nga grimca shume të vogla të quajtura
fotone.” A nuk ishte provuar për qindra vjet me eksperimente se
drita ishte thjesht një valë, ndërsa tani Ajnshtajni, i ri në moshë e në
shkencë, thyente çdo ligj shkencor duke thënë se drita përbëhej nga
grimca fizike. Ajnshtajn ndihmoi për të provuar se drita është edhe materie.
Por i nisur nga një arsyetim i ngjashëm i përmbysur, del se bota është jo vetëm
fizike por edhe shpirtërore. Ajnshtajni ishte hebre dhe Talmudi (libri i
shenjtë hebraik) përmban edhe një bisedë midis Zotit dhe Abrahamit:
Zoti: - “Po të mos isha Unë, ti nuk
do të ekzistoje”
Abrahani:- “Po Zot është e vërtetë e
të jam mirënjohës. Por po të mos isha unë, Ju nuk do të njiheshit”.
Rasti tjetër lidhur me dritën dhe Profetin Muhamed
s.a.a është i njohur dhe i argumentuar,
se kur i Dashuri i Allahut fliste me Xhebrailin që ishte me përbërje të dritës,
për të më nuk kishte rëndësi fizikja por bisedonte drita me dritë, pra shpirti
me shpirt, e Drita e Fatimes ishte në një qoshe të dhomës që e shikonte me
syrin e saj të dritës babain e saj pejgamber duke biseduar me shpirtin e
shenjët të Xhebraili, dhe kënaqej me ato bisedime që iu ishte lejuar vetëm
asaj.
Me dritën e shenjët kishte të bëjë edhe Imam
Aliu (pqmt), ishte i plagosur me një shigjet në këmbë, të cilën ishte
shumë vështirë për ta nxjerr nga
këmba dhe trupi po helmohej, mjekët nuk
kishin zgjidhje më të mirë, duhej prerë këmba. Por këtu urdhëroi Pejgamberi dhe
i tha: -Kur të hynë Aliu në namaz atëherë operojeni atë, dhe kështu u bë.
Gjersa Aliu ishte në namaz fizikja e tij nuk ndiente asgjë, e shigjeta e helmuar
u largua pa asnjë uh e rënkim, sepse Aliu a.s. ishte nur, dhe fliste nuri me
Nurin.
Ky
dialog bëhet midis natyrës dhe njeriut, trupit dhe shpirtit, kohës dhe
hapësirës, mitit dhe krijimit, e njeriut në vetvete midis pjesës së djathtë e
të majtë të trurit. Gjithashtu, dialogu Zot - Ibrahim tregon se njeriut
gjithmonë i është dashur të besojë e njëkohësisht të shohë me dyshim atë që
beson. Por të devotshmit janë ata
që besojnë në të fshehtën, “Eledhine juëminune bil gajbi.
Kanë kaluar mijëra vite ku Mejremja dhe Fatimjeja, prej besimtarëve të krishterë dhe muslimanë,
që përbëjnë afër gjysmën e njerëzimit, e
besojnë si një shenjë nga Zoti fuqiplotë, ndërsa gjysma tjetër këtë
shenjë nuk pranon si besim, por e shikon me dyshim.
KARKTERI DHE PERSONALITETI I HAZRETI FATIME ZEHRAS SHEMBËLLTYRËS FEMRORE
Për çdo femër myslimane është me rëndësi që të
bijën e Pejgamberit (pqmtf), ta
konsiderojë si një shembull të përkryer e një model të rrallë. E vërtetë është
se Fatimja ishte një personalitet krejt tjetër nga të gjitha femrat e botës. Në
mënyrë të përmbledhur mund të themi se është pjesëz e Resulullahut, që mori
shumë nga virtytet e lavdëruara e cilësitë
e tij të rralla. Rritja dhe
prania e Fatimes pranë babait Pejgamber
dhe Zonjës së Madhe nënës Hatixhes, e bënë që vjaza e tyre të arrijë një shkallë
të lartë në besim, dituri dhe përkushtim.
Ne, të pranishmit e shekullit XXI duhet të jemi krenar
që kemi një model shembullor për nënë
baba dhe fëmijë, e ky shembull është Familja e përkryer e Pejgamberit s.a.a.
(pqmtf). Hazreti Fatimja s.a. ka pasur fatin e madh të lind e jetoj me
prindër shumë të ngritur me virtyte të larta njerzore, por çka duhet të bëjmë
ne? A jemi ne fëmijë të dikujt, e jemi ne nëna të dikujt, a jemi ne baballarë
të dikujt, a jemi ne bashkëshorte të dikujt, a duhet të hulumtojmë jetën e të
mëdhenjve të botës, çka ka mundësi të praktikojmë nga këto njohuri të mara, a mund të puqen ndodhit e para katërmbëdhjetë shekujve në
këto ditët e sotme? Këto janë pra pyetjet që duhet të na preokupojmë dhe na
shtynë që të formojmë një jetë më ideale, sepse është fati jonë që neve na ka
zgjedh Zoti të jemi nga Umeti Muhamed, dhe se duhet të jemi mirënjohës, se për
hir(hatër) të Muhamedit (pqmtf), Allahu
na mëshiron dhe largon ndëshkimin, ashtu
siç na ka premtuar Ai, e jo siç e
meritojmë ne.
Shtrohet pyetja, çka duhet të bëjmë ne?
Të gjitha gjeneratat e tashme dhe të ardhshme të umetit Muhamed duhet shfaqur inteligjencë, kujdes,
shkathtësi, sakrificë, dashuri ndaj virtytit dhe karakterit të Hazreti Fatimes
s.a. Gjithë kjo kërkon një punë të madhe për të cilën duhet bindje dhe durim,
dhe kërkon të kemi një vizion më të
largët për ardhmërinë e bukur të shoqërisë, vetëm atëherë ne do të jemi në gjendje të marrim hapa për të
ndryshuar jetën tonë duke e pas shembull Hazreti Fatimën dhe shtëpinë e saj.
Ngjizja e Fatimes (pqmt) në trupin e Nënën Hatixhe
ishte një porosi nga Allahu që ia përcjelli të Dashurit të tij gjersa ai ishte në Miraxh, ndërsa molla e xhenetit që ia dhuroi Meleku Xhebrail,
ishte eliksir i dashurisë hyjnore në mes
qiftit të mrekullueshëm.
Fatimja
s.a. nuk kishte vëllezër për të lozur me
ta, por ajo e donte aq shumë babain e saj sa që nuk e ndiu mungesën e vëllait,
bile të kundërtën e saj ajo e ndjeu kënaqësinë dhe përgjegjësin që nga fëmijëria se duhet të
kujdeset për babain e saj me një fuqi dhe guxim mashkullor sa herë që të
paraqitet nevoja.
Duart e saja
të vogla shumë herë janë gëzuar, sepse sa herë që hynte brenda në shtëpi, babai ia puthte me buzë të
ngrohta dhe i ledhatonte me mjekrën e tij. Ato duar të vogla shpesh herë kanë qen të zëna
duke ia pastruar fytyrën e babait për t’ia
parë shikimin e pikëlluar që ia sjellin mushrikët e pa nderë. Duart e saja më
vonë u bënë shumë të shkathta në çdo sferë të jetës, si në luftë e në liri
lidhën plagë me dhimbje e dashuri për shehid e gazali.
Sytë i kishte ngjyrë gështenje, kur ato nguliteshin
në një vend ato rrëfenin shumë, lëkura e bardhë me një hije të shkëlqyer ia
vinin në dukje vetullat e saj si hëna pesëmbëdhjetëshe. Sytë e saj panë shumë,
e panë vdekjen e nënës që në fëmijëri, por e panë edhe dritën e Xhebrilit kur
fliste me babain e saj. Pejgamberi e mësonte se shikimi i fëmijut në sytë e prindërve është ibadet (vepër
adhurimi), andaj ata babë e bijë ishin si bebëza e syrit të njëri tjetrit, dhe
bënin ibadet duke e shikuar me respekt.
Të folurit
e saj që nga fëmijëria ishin të lidhur me zemrën dhe arsyen, sepse veprimet
e babait, kështu e kishin mësuar dhe
ndikuar. Ajo fliste fjalë të shenjta që nga fëmijëria e hershme duke u rritur me
ato fjalë Kur’anore nën hijen e
Shpalljes. Rrjedhshmërinë e të folurit e trashëgoi nga babi i saj e më pas e përforcoi
nga burri i saj Imam Aliu a.s. Kur
Fatimja fliste njerëzit shpesh
përloteshin nga fjalët e saj, fjalët e saja ishin të drejta, të sinqerta, të
matura me zgjuarsi me çiltërsi. Fjalët e saj të jepnin besim e vullnet për të
ardhme, ajo kurrë nuk fliste fjalë të trishtueshme pesimiste, por vijat e
fytyrës së saj flisnin për një optimizëm dhe nxitje që njerëzit Islamin e
pranonin me dashuri e jo me frikë.
Ecja e Fatimes s.a. ishte e njëjtë si e babait të
saj, kishte aq shumë ngjashmëri në të ecur sa që ata nuk ishin dy persona ata
ishin një në esencë, prandaj i Dashuri Allahut shpesh herë thoshte “ Se
Fatimja është pjesë e trupit tim, Fatimja është nga unë, çka jam unë për burrat
Fatimja është për gratë e shumë fjalë tjera të bukura”.
Me një fjalë ajo ishte filozofe e kohës, ajo nuk e zgjedhi të lehtën e jetës por ajo e zgjedhi të drejtën, dhe lëshoi këtë
botë për shkakë të drejtës, dhe i la jetim katër fëmijët e saj të mitur të pa ngopur me dashurin amnore, i
la jetim nën mbikëqyrjen e babit, sepse
edhe vet mbeti jetim nën mbikëqyrjen e Pejgamberi s.a.a. Fjala jetim është
fjalë më e dhembshur, këtë dhimbje e përjetojnë ata që janë jetim, andaj jetimi
ka gëzimin dhe Shefaatin ( mbështetjen) më të madhe të
Hazreti Fatimes e të Pejgamberi s.a.a. i cili u lind jetim pa baba dhe mbeti
jetim i vogël pa nënë. Ndërsa babai i të gjithë jetimëve të botës u bë Imam Ali a.s. që e trashëgoi këtë përkujdesje
nga babi dhe nëna e tij të cilët e rritën Muhamed edhe pse kishin shumë fëmijë
e varfëri.
Fatimja ishte gjëja e vetme mbas vdekjes së zonjës
së Madhe Hatixhe. Fatimeja ia sjellte lumturinë dhe shpresën e vazhdimësisë së punës së të tij të shenjët Islame. Por Fatimja ishte edhe shtrëngim i shpirtit të Pejgamberit s.a.a.
kur i kujtonte vuajtjet e saja që do të i ndodhin në jetën pas kalimit të tij
në botën tjetër.
Jeta e Fatimes ishte legjend mbi legjendat, roman
mbi të gjitha romanet e vërteta, elegji
mbi të gjitha elegjitë, shenjtëri mbi të gjitha shenjtërit, mesazh mbi të
gjitha mesahet.
FATIME ZEHRA
S.A. DHE FEMRA SOT
Ishte një femër e
madhe e quajtur Fatimetuz Zehra
s.a. që gjërat i shikonte me një diapazon të gjerë dhe depërtues për çdo
sferë të shoqërisë. Përveç femrave dhe njerëzve të saj ajo iu drejta mbar njerëzimit, njerëzve të shtypur
anë e mbanë botës duke shpërndarë mesazhin e ideologjisë së Shenjët Kuranore.
Ajo ishte “eksplozion i dritës” e
babi i saj ishte “njeri i cili Islamin e zbriti
nga yjet në tokë”, gjithashtu
simbol i egzistencës së saj, ishte “çlirimi i gruas si dhe avancimi i statutit
të saj në shoqëri”.
Vlerat
dhe imazhin shembullor, femrës ia ka
dhurua Allahu xh.sh. në mënyrë që ajo të jetë simbol dhe pjesë e
shëmbëlltyrës së femrës dinjitoze me të
gjitha të drejtat e saja femërore duke pasur për shembull të saj hz. Fatimetuz- Zehran s.a.
Fatimja ishte e shkëlqyer sepse ishte e përkrahur nga meshkujt më të mirë të botës me
babain e saj të përkryer Pejgamberin
Muhamed s.a.a. dhe burrin e saj të lartësuar me virtyte, Imam Aliun a.s.
Shoqëria e cila mendon
për pozitën e vërtet të gruas, qëndrimin e bukur të saj, çiltërsinë e saj,
pozitën e ndritur që ia ka dhuruar
Krijuesi, duhet ta ketë bazë dhe model personalitetin e Hz. Fatimes s.a.
që është dhuruar për gjithë femrat si
shëmbëlltyra e vetme dhe e pashmangshme.
Morali i Hz.Fatimes është tërësia e parimeve, e
normave edhe e rregullave që janë shpallur në Kur’an. Sjellja e saj lidhet me
nderin, sjelljen e ndershme, me tërësinë e forcave të brendshme që e shtynin të veprojë, të qëndrojë dhe të plotësojë çdo
detyrë kur’anore. Morali i saj rrjedh nga fetrati i Pejgamberit dhe prehri i nënës Hatixhes.
Hazreti Fatimja
s.a. ishte mësuesja e etikës, që ia mësoi njerëzimit e sidomos femrës, parimet,
normat dhe rregullat e sjelljes së njerëzve në shoqëri. Ajo merrej me çështjet
se çfarë është e mirë dhe çfarë është e keqe, çka është hallall, çka është
haram, si mundemi ne të bëjmë dallimet mes tyre, a është e mira dhe e keqja e
njëjtë për të gjithë. Hz. Fatimja (a.s.)
në jetën e saj të shkurtër tokësore, etikën islame kur’anore, jo vetëm
që e ka njohur në hollësi, por ajo e ka zbatuar me devotshmëri.
Hazreti Fatimja s.a.ishte psikologja më e
famshme, ajo ia mësoi njerëzve se ndërgjegjja është forma më e lartë e
pasqyrimit të realitetit objektiv si veçori e veprimtarisë së trurit të
njeriut, zemrës dhe shpirtit. Është aftësi njerëzore përvetsimi i diturisë,
ndërkaq dituria Kuranore që ia mësonte njerëzimit Familja e Pejgamberit s.a.,
është dritë mbi çdo dritë, që zhvilloi ndjenjat, ngacmoi shpirtin dhe vetëdijësoi
mendjet e njërzimit.
Ndjenjën e ndërgjegjes çfarë na mësonte
hasreti Fatimeja s.a. nuk arrihen nga mendja, por nga zemra, andaj ajo
punonte shumë për të zhvilluar ndërgjegjen që është një shkallë e veçantë e
vetëdijes njerëzore, e cila është dhuratë nga Drita Hyjnore. Ndërgjegjja e Hz.
Fatimes (a.s.) ishte e plotësuar andaj dinte njerëzve tua mësonte sepse ajo për te kishte punuar sipas Kur’anit
të madhëruar.
Sikur
mashkulli ashtu edhe femra kanë nevojë për sjelljen e lirë në suaza të normave
Kuranore, andaj kultivimi i moralit është përbërsi kryesor për formësimin e një shoqërie. Feja
Islame nuk bënë dallim në mes mashkullit
dhe femrës, në bazë të doktrinës Islame njerëzit ndahen sipas shfaqjes nga ana
e vlerave morale të devotshmërisë, respektit,
kualiteteve etike e shpirtërore. Në bazë të kësaj që cekëm, i lejohet edhe
burrit edhe gruas ti kultivojë këto vlera të jashtëzakonshme që do të ishin burim kryesor i një familje të
lumtur. Ditën e gjykimit do të gjykohen
çdo njëri shpirt, në bazë të vlerave dhe virtyteve morale, pa marr parasysh
gjininë.
Shembëlltyra dhe mësimet e Hazreti Fatimes na
mësojnë se veprat e mira të besimtarëve janë begati edhe për mashkullin edhe
për femrën ashtu siç na përkujton edhe Allahu në Kuranin Famëlartë. Femra
bashkëkohore myslimane është në mesin e dy zjarreve të mëdha. Asaj nuk i pëlqen tradita por edhe
nuk i pëlqen konditat islame çfarë predikohen për fatë të keq nga persona jo
përkatës, që rolin e femrës të krijuar nga vet ata, ia etiketojnë islamit.
- Athua a
kanë faj këto femra?
-Jo ato nuk kanë faj, por ka faj neglizhenca e
tyre, mos intersimi i tyre që ta studioj statusin që ia ka dhënë Zoti e jo
robi. Këtë zbrazëti të mosnjohjes së tyre e keqpërdorin krijesat meshkuj, qoftë ai
babai, vllau apo burri injorant dhe jobesimtarë.
-A është ajo fajtore?
-Jo jo, ajo nuk është fajtore, por është fajtor guximi i saj sepse ia kanë marrë. Ajo që moti është e mësuar që
është krijuar nga brinja e Ademit. Ajo që moti është mësuar se është fajtore
për daljen e mashkullit nga xheneti. Asaj që moti ia kanë fiksuar se është
krijesë më e dobët se burri. Ajo që moti e ka të njohur se nuk vlen sa vlen
burri. Ajo që moti e ka në kokë se duhet të jetë e dëgjueshme ndaj burrit.
Unë të
gjitha këtyre i them jo dhe atë JO me të madhe. Sepse nëna ime Hava nuk është e
krijuar nga brinja e Ademit, por u krijua e ngjajshem me natyrën e Ademit, bile
me gjini më të bukur se të Ademit. JO ajo nuk e nxori Ademin nga Xheneti por
kështu Allahu deshi. Jo, ajo nuk
është më pak me vlerë se sa mashkulli,
bile vlerat e saj janë më të mëdha se sa të mashkullit, ajo është më e ngritur ani se s’ka qen pejgambere, por mos harro se
Isa a.s. ka pas Nënë dhe nënë ke edhe ti dhe shumë mirë e din sa vlen për ty. Jo,
ajo nuk duhet gjithmonë të dëgjoj por edhe të dëgjohet. Ajo nuk duhet të luhas
kokën për pohim në çdo mendim të babait, vëllait apo burrit, por duhet të ketë durim e urtësi që gjinin
mashkullore ta bëjë që të luhas kokën
për miratim dhe pohim. Merreni me mend po të e kishte luhatur kokën për pohim e
ndershmja Asija r.a. para burrit të saj
pabesimtarë.
Neve bijtë
e Hazreti Fatimes s.a. na ka mësuar, se
nëse nuk e largon të keqen nga burri jot atëherë mos u habit se një ditë edhe
ti do të gjendesh në të. Me këtë e kuptojmë se ne femrat jemi edukatoret e
kombit edukatoret e njerëzisë andaj kemi vlera dhe përgjegjësi shumë të mëdha. Ne kërkojmë
nga meshkujt e ndershëm të na përkrahin, të na japin hapësirë për veprim dhe të
duartroskasin për sukseset e femrave musliamane . Ndërsa meshkujt e pa ndërgjegjshëm
ne do ti luftojmë qoftë edhe burrat tonë, do t’i luftojmë dhe kërkojmë që nëse
nuk janë të gatshëm të na përkrahin, atëherë kërkojmë të drejtën tonë që mos të
na pengojnë në punë të mira.
Pikërisht për t’u ngritur në
shkallët e larta të moralit shoqëror na duhet femra dhe prapë femra deri në
ditë të kijametit. Femra me plotë kuptimin e fjalës, është e vetmja krijesë që
ka një rol shumë madhështorë që ia ka falur Zoti, andaj nuk ia vlen të kursejmë
vetën tonë e të mos punojmë për bijat tona dhe pasardhësit e njerëzimit. Rezultati punës sonë është mashkulli, andaj unë
them se: “nuk ka mashkull të keq por ka femra të këqija” qoftë ajo nëna
e burrit tënd apo ti vet për
fëmijën tënd.
Të nderuar meshkuj, emri nënë është i shenjët,
andaj edhe nëse ajo ka gabuar në edukimin tuaj,
mos e lejo këtë emër ta njollosësh me sjelljen e ligë ndaj gruas,
familjes dhe shoqërisë. Fillo, merre një hap në jetë, e ke shembullin më të
mirë Pejgamberin s.a.a. që ka qenë burrë i botës që kurrë në jetë nuk ka
kërkuar nga gratë e tija që ta shërbejnë qoftë edhe me një gotë ujë.
Ju motra të nderuara, keni një rol të shenjët në
krijim, Nëse jeton në një kulm dhe rreth
jo të rregullt, mos iu dorëzo jetës, ti je ajo që duhet të ndryshosh rrethin ku
jeton, ti je ajo që duhet të kesh forcë, ti duhet të jesh kampione e botës
ashtu siç ka qenë vajza e Pejgamberit s.a.a Hazreti Fatimja s.a., edhe pse ajo
ka pasur fatin e madh që të ketë një
babai si Muhamedi s.a.a., të ket një burr si Aliu a.s., që ka mundur shumë
lehtë të krijoj një familje të mrekullueshme.
Mos u dëshpëro! A dëshiron të jetosh bashkë me Hazreti Fatimen
në Xhennet? A dëshiron që jeta në këtë botë të shëmbëllej me mënyrën e të jetuarit të saj? Nuk është aspak
vështirë. Ti duhet të jesh e lumtur që ndoshta jeton në një familje me një burrë
jo të edukuar, por ti duhet të jesh fatlume, sepse durimi dhe urtësia jote do
të shpërblehet, ti do të shpëtosh një njeri, ti ke edukuar një brez të tërë.
Zoti e dinë pse ty të ka caktuar për atë bashkëshortë, sepse ti do të jesh
kampione. Kampioni duhet të ushtroj me ditë të tëra për të arrit në atë pozitë,
normal ka vështirësi, ka thyerje këmbësh , duarsh e tjera, por qëllimin e ka të bëhet kampion,
në momentin kur bëhet kampion vinë të gjitha shpërblimet, dhe për një reklamë
të vetme merr famë dhe miliona para. Ti mos dysho
në shpërblimin e Allahut të Lartësuar.
مَنْ
عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَكَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْيِيَنَّهُ
حَيَاةً طَيِّبَةً وَلَنَجْزِيَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا كَانُواْ
يَعْمَلُونَ
“Kush bën vepër të mirë, qoftë mashkull ose
femër, e duke qenë besimtar, Ne do t'i japim atij një jetë të mirë (në këtë
botë), e (në botën tjetër) do t'u japim shpërblimin më të mirë për veprat e
tyre.”
Zakonisht çdo punimi i jepet
një përfundim, por nuk mund të kem kompetenca të tilla të jap një përfundim këtij
punimi, sepse Hazreti Fatimja s.a. është një oqean i pa fund dhe kurrë nuk
përfundon. Sidoqoftë, ia vlen që për këtë Femrës të Madhe në vend të
përfundimit do të jap një dëshmi me emrat e saj të njohur, e pastaj çdo njëra
nga ne emrat e saj emrat e saj ti
përvetësojmë për të mirat tona njerëzore.
Pra Hazreti Fatime Zehra s.a.
me emrat e saj dëshmohet dhe kuptohet.
Hz. Fatimja është: Sayyidah kulli
nisā i’l Jannah, Prinjëse e të gjitha
grave në Xhennet.
Hz. Hatimja është: Ez-Zehra: E
shëndritshmja, dritë shkëlqyese.
Hz.Fatimja është: Batul: e pastër,
virgjëreshë.
Hz.Fatimja është: Ma’sumah: E pamëkate.
Hz. Fatimja është: Merhuma; E mbështjellur
me Mëshirë t’Allahut.
Hz. Fatimja ësht: Raki’ah: E përulura ndaj
Allahut.
Hz.Fatimja është: Saxhidah: Ajo që gjente
kënaqësi në sexhde ndaj Allahut.
Hz.Fatimeja është Saimah: Ajo që agjëronte
për Allahun..
Hz.Fatimja është Sāniyah: Virtuoze ndaj
Allahut.
Hz.Fatimja është: Abidah: Adhuruese e
Allahut
Hz.Fatimja është: Velajjah: Shenjtore e
Allahut
Hz.Fatimja është: Vafijje: Përplotë besim
ndaj Allahut
Hz.Fatimja është: Zekijje: E pastër, para
Allahut
Hz.Fatimja është: Radijjah: E kënaqur me
Allahun
Hz.Fatimja është: Alijje: E lartësuar tek
Allahu
Hz.Fatimja është: Safijjeh: E zgjedhur prej
Allahut...
Allahum-me sal-li ala Muhemed ve alihi
Muhamed.
Autore: H.Ikballe
Berisha Huduti
Maj 2010 Prishtinë
Literatura
dhe burimet kryesore:
1. KURANI i
madhërishëm
Përktheu kuptimin e tij nga gjuha arabe:
Prof.Dr. Feti Mehdiu
Prishtinë 1998
2.Murteza
Mutahari “Të drejtat e gruas në
islam” Prishtinë 2003
3.Armstrong, Karen. "A Short History of
Myth".
Knopf,
Canada, 2006.
4.Albert
Einstein: His Life and Universe by Walter Isaacson,
New York, 1984
5. Shkrimi Shenjt, Besëlidhja e Vjetër dhe
Besëlidhja e Re,
Përktheu dhe shtjelloi Dom Simon Filipaj,
Drita, Ferizaj, 1994.
6. Çaushi, Tefik, “Fjalor i estetikës”, Tiranë, 1998
Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Fady qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistares se mrekullueshme Dr Fady burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Fady gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.
ReplyDelete1 DEKLARATË DASHURI
2 WIN S EX KTHIMI
3 FRUTA GOMS
4 NJOFTIM PËR PROMOCION
5 DEKLARATA E MBROJTJES.
6 MAGJIA E BIZNESIT.
7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
8 HIV SIDA.
9 NDALO MISKARRIMIN.
10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
11 SHKAK I TELEKINEZËS.
DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: drfady720@gmail.com
WHATSAPP:+2349039422406
ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
ReplyDeleteEmail: dawnacuna314@gmail.com
*Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
*Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
*Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
*Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
*Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
*Nëse dëshironi magji promovimi.