Tuesday, April 17, 2012






FATIME ZEHRA S.A. DHE FEMRA SOT


Ishte një femër e  madhe, e quajtur Fatimetuz Zehra  s.a., që gjërat i shikonte me një diapazon të gjerë dhe depërtues në çdo sferë të shoqërisë. Përveç femrave dhe njerëzve të saj,  ajo iu drejtua mbarë njerëzimit, njerëzve të shtypur anë e mbanë botës, duke shpërndarë  mesazhin e shenjtë kuranor. Ajo ishte “eksplozion i dritës”, kurse babai i saj ishte “njeri i cili e  zbriti Islamin nga yjet në tokë”.  Gjithashtu, simbol i ekzistencës së saj ishte “çlirimi i gruas dhe avancimi i statutit të saj në shoqëri”.
            Allahu  xh.sh.  ia ka dhuruar femrës vlerat dhe imazhin shembullor, në mënyrë që ajo të jetë simbol dhe pjesë e shëmbëlltyrës së femrës  dinjitoze, me të gjitha të drejtat e saj femërore, duke pasur për shembull të saj  hz. Fatimetuz- Zehran  s.a. 
Fatimja ishte e shkëlqyer sepse ishte e përkrahur nga meshkujt më të mirë të botës, nga babai i saj i përkryer,  Pejgamberi  Muhamed s.a.v.s. dhe nga burri i saj i lartësuar me virtyte,  Imam Aliun r.a.
Shoqëria e cila mendon për pozitën e vërtetë të gruas, për qëndrimin e bukur të saj, për çiltërsinë e saj dhe për pozitën e ndritur që ia ka dhuruar  Krijuesi, duhet të ketë si bazë dhe model personalitetin e Hz. Fatimes s.a., që është shëmbëlltyra e vetme dhe e pashmangshme për të gjitha femrat.
Morali i Hz. Fatimes është tërësia e parimeve, e normave edhe e rregullave që janë shpallur në Kur’an. Sjellja e saj lidhet me nderin, me sjelljen e ndershme, me tërësinë e forcave të brendshme që e shtynin  të vepronte, të qëndronte dhe të plotësonte çdo detyrë kuranore. Morali i saj rrjedh nga fetrati  i Pejgamberit dhe prehri  i nënës Hatixhe.
Hazreti Fatimja  s.a. ishte mësuesja e etikës, që ia mësoi njerëzimit, e sidomos femrës, parimet, normat dhe rregullat e sjelljes së njerëzve në shoqëri. Ajo, në jetën e saj të shkurtër tokësore, jo vetëm që e ka njohur në hollësi etikën islame kuranore, por e ka zbatuar atë me devotshmëri.
             Hazreti Fatimja s.a. ishte psikologja më e famshme. Ajo u mësoi njerëzve se ndërgjegjja është forma më e lartë e pasqyrimit të realitetit objektiv, si veçori e veprimtarisë së trurit të njeriut, zemrës dhe shpirtit. Përvetësimi i diturisë është aftësi njerëzore, ndërkaq dituria kuranore që ia mësonte njerëzimit Familja e Pejgamberit s.a.v.s., është dritë mbi çdo dritë. Ajo zhvilloi ndjenjat, ngacmoi shpirtin dhe vetëdijesoi mendjet e njerëzimit.
       Ndjenja e ndërgjegjes, siç na ka mësuar hazreti Fatimeja s.a., nuk arrihet nga mendja, por nga zemra, prandaj ajo punonte shumë për të zhvilluar ndërgjegjen, që është një shkallë e veçantë e vetëdijes njerëzore, e cila është dhuratë nga Drita Hyjnore.
Të dashura motra! Femra, me plot kuptimin e fjalës, është e vetmja krijesë që ka një rol madhështor, rol të cilin ia ka falur Zoti, andaj nuk ia vlen ta kursejmë veten tonë e të mos punojmë për bijat tona dhe pasardhësit e njerëzimit. Rezultati i punës sonë është mashkulli, andaj unë them  se: “nuk ka mashkull të keq, por ka femra të këqija”, qoftë ajo nëna e burrit tënd, apo ti vetë për fëmijën tënd.
Të nderuar meshkuj! Emri nënë është i shenjtë, andaj edhe nëse ajo ka gabuar në edukimin tënd,  mos lejo ta njollosësh këtë emër me sjelljen tënde të ligë ndaj gruas, familjes dhe shoqërisë. Fillo, merr një hap në jetë! E ke shembullin më të mirë Pejgamberin s.a.v.s. që nuk ka kërkuar kurrë në jetë nga gratë e tij që t’i shërbejnë qoftë edhe me një gotë ujë. 
Ju motra të nderuara keni një rol të shenjtë në krijim. Nëse jeton nën një strehë dhe  ambient jo të rregullt, mos iu dorëzo jetës. Ti je ajo që duhet të ndryshosh rrethin ku jeton, ti je ajo që duhet të kesh forcë, ti duhet të jesh kampione e botës, ashtu siç ka qenë vajza e Pejgamberit s.a.v.s., Hazreti Fatimja s.a., edhe pse ajo ka pasur fatin e madh që të kishte një baba si Muhamedi s.a.v.s. dhe të kishte një burrë si Aliu r.a.
Motër e dashur! Mos u dëshpëro! A dëshiron të jetosh bashkë me Hazreti Fatimen në xhenet? A dëshiron që jeta në këtë botë të shëmbëllejë me  mënyrën e të jetuarit të saj? Nuk është aspak vështirë. Ti duhet të jesh e lumtur që ndoshta jeton në një familje me një burrë jo të edukuar, por ti duhet të jesh fatlume, sepse durimi dhe urtësia jote do të shpërblehet, ti do të  shpëtosh një njeri, ti do të edukosh një brez të tërë. Zoti e di pse të ka caktuar ty për atë bashkëshort, sepse ti do të jesh kampione. Gjatë rrugës do të hasësh edhe në vështirësi të shumta por ti mos  dysho  në shpërblimin e Allahut të Lartësuar. Merre si model dhe pasoje Hazreti Fatimen s.a. Ajo është si një oqean i pafund që nuk përfundon kurrë. Çdonjëra nga ne duhet t’i përvetësojë emrat e kësaj Femre të Madhe, kuptimet e të cilave dëshmojnë vetë për të:
  Hz. Fatimja është: Sayyidah kulli nisā i’l Jannah - Prijëse e të gjitha   grave në xhenet.
   Hz. Hatimja është: Ez-Zehra - E shndritshmja, dritë shkëlqyese.
   Hz.Fatimja është: Batul - e pastër, virgjëreshë.
   Hz.Fatimja është: Ma’sumah - E pamëkate.   
   Hz. Fatimja është: Merhuma - E mbështjellë me Mëshirën eAllahut.
   Hz. Fatimja ësht: Raki’ah - E përulura ndaj Allahut.
   Hz.Fatimja është: Saxhidah -  Ajo që gjente kënaqësi në  sexhde ndaj Allahut.
   Hz.Fatimeja është Saimah - Ajo që agjëronte për Allahun.
   Hz.Fatimja është Sāniyah - Virtuoze ndaj Allahut.   
   Hz.Fatimja është: Abidah - Adhuruese e Allahut
   Hz.Fatimja është: Velajjah - Shenjtore e Allahut
   Hz.Fatimja është: Vafijje - Përplot besim ndaj Allahut
   Hz.Fatimja është: Zekijje - E pastër para Allahut
   Hz.Fatimja është: Radijjah - E kënaqur me Allahun
   Hz.Fatimja është: Alijje - E lartësuar tek Allahu
   Hz.Fatimja është: Safijjeh - E zgjedhur prej Allahut...


3 comments:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    ReplyDelete
  2. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Fady qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistares se mrekullueshme Dr Fady burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Fady gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.

    1 DEKLARATË DASHURI
    2 WIN S EX KTHIMI
    3 FRUTA GOMS
    4 NJOFTIM PËR PROMOCION
    5 DEKLARATA E MBROJTJES.
    6 MAGJIA E BIZNESIT.
    7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
    8 HIV SIDA.
    9 NDALO MISKARRIMIN.
    10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
    11 SHKAK I TELEKINEZËS.
    DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: drfady720@gmail.com
    WHATSAPP:+2349039422406

    ReplyDelete
  3. Një dëshmi e mahnitshme për një burrë që ma ktheu burrin tim. dhe jam e martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Kishte një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër, i cili e pyeti burrin tim. Kështu që i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një magjistar, sepse edhe kjo funksionoi. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillat e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të magjistarit: {Drfrank1920@gmail.com}.
    WHATSAPP: +1 (570)-789-1260 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Nuk e besova kurrë, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Pastaj të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më ka telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se do të kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më ka shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja të vizitoni me dashamirësi Drfrank-un e madh nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Drfrank që më ktheve bashkëshortin tim dhe i keni sjellë sërish gëzim familjes time. {Drfrank1920@gmail.com}
    WHATSAPP: +1 (570)-789-1260
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit të mëlçisë.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike

    ReplyDelete