Thursday, April 12, 2012



                            


 KUKULLA TEATRALE

Në shikimin tim të jashtëm  ndoshta dukem e demoduar.
Bile ma bëjnë me gisht, sheriati mu ka ujdis.
E nëse unë e pyes të ma thotë pa ndjesë
Ç’është sheriati  që aq shumë  ju ka fobuar.

Unë jam  kosovare, por edhe bijë shqiptare,
Nuk kam ardhur nga Arabia as Azia e Persia,
Kam bindje në besimin tim e jo trashëgim,
Eci rrugës së logjikës e jo rrugës së stërgjyshes.

Nuk di të jem kukull teatrale, që të tjerët e të luajn me mua,
Kur do jem kukull e tyre atëherë do të jetojë e dëshpëruar.
Sepse tjetër kush skenarin do ma shkruajë
E pastaj aktrimi im do të jetë vetëm një robërim.

Unë mendojë dhe kërkojë çdo ligj dhe sygjerijm
Duhet të jetë në sugjerim me popullin tim
Me traditë të trashëguar me kulturë në tokë të çmuar.

Prandaj them!....
Nuk është mirë që fatin tim tjetër kush të ma shkruaj
Që ka probleme të vetat në vatër,
E na shtiren se janë të përsosur...

Për një çështje që s’jam pyetur, përgjegjësin se kam mbi vete.
Pse më detyron me konventat më kufizon,
Dhe  lirin e bindjes sime mua ma kufizon...
Por një gjë e di dhe e dëshmoj me krenari,
Nuk do të jem kurrë për jetë
Kukull teatrale me nxitje të shkret. 

1 comment:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    ReplyDelete