Wednesday, April 11, 2012


SI BËHET LUTJA?     


Njeriu në jetën e përditshme gabon, mëkaton, paragjykon, përflet, shpif, gënjen etj. Të gjitha këto janë disa prej mëkateve që ne bëjmë, andaj pranimi i duasë (lutjes) ka disa parakushte, në mënyrë që Allahu të na falë, e pastaj t’i marrë në konsideratë lutjet tona.
Çdo njeri që dëshiron ta lusë All-llahun e Lartësuar, së pari, duhet t’i drejtohet Zotit me këto fjalë: “Estagfirullah ve etubu ilejh”, që do të thotë: “Kërkoj falje dhe Ty të drejtohem”. Kjo është rruga për t’u afruar tek Zoti, ndërsa porta e lutjes është të thoni salavate për Pejgamberin (s.a.a.). Prandaj, All-llahu ka krijuar melekët që i tubojnë të gjitha salavatet e njerëzve në tokë e kudo që janë. Nga kjo kuptojmë se, nëse dëshirojmë t’i lutemi Zotit të Lartësuar për ndonjë çështje, duhet të veprojmë kështu:
·         Të themi “Estagfirullah ve etubu ilejh” (disa herë)
·         Të fillojmë me ‘Bismil-lahir-rhmanir-rahim’
·         Të themi salavate për Pejgamberin (s.a.a.), në fillim dhe në fund, ndërsa në mes dy salavateve, të përgjërohemi ose të themi me fjalë lutjet dhe kërkesat tona.
Kemi disa lloje salavatesh, por këtu po paraqesim dy prej tyre: ‘salavatin e shkurtër’ dhe ‘salavatin e gjatë’.
Salavati i shkurtër: ALLAHUM-ME SAL-LI ALA MUHAM-MED VE ALIHI MUHAM-MED
Salavati i gjatë: ALLAHUM-ME SAL-LI ALA MUHAM-MEDIN IN-NEBIJIN HUMIJ-JIN VE ALA ALIHI VE SABIHI VE SEL-LIM.
Njeriu për t’iu drejtuar Zotit për ndonjë lutje, së pari, duhet të pendohet e pastaj të kërkoj diçka nga Ai. Për fat të keq, ka njerëz të cilët janë të dobët dhe nuk e kanë forcën e pendimit. Duke e ditur se janë në rrugë të gabuar dhe se nuk mund të shkoqiten nga ajo rrugë, ata nuk mund të pendohen sepse të nesërmen prapë e punojnë të njëjtën gjë. Për këtë gjendje, Pejgamberi (s.a.a.) ka thënë: “Më i dobëti në mesin e njerëzve është ai i cili nuk ka forcë të pendohet e të lutet”.
Një hadith (thënie e Pejgamberit) tjetër thotë: “Kur All-llahu dëshiron t’ia plotësojë lutjen dikujt, ia mundëson të bëjë lutjen.”
Lutja (duaja) kur bëhet me një optimizëm dhe pozitivizëm të vërtetë, duke iu lutur Zotit me gjithë qenien tonë, ajo duhet të na duket e plotësuar në atë mënyrë, sa që sikur e kemi para derës. Andaj, nuk kërkohet që vetëm të lexojmë disa fjalë ose disa fjali në gjuhën arabe, të cilave ndoshta edhe nuk ia njohim domethënien, por duaja kërkon këmbëngulje të fortë, përpjekje të pandërprera çdo ditë, çdo moment, derisa Zoti të na e plotësojë atë dëshirë. Më shkurt, duhet të lutemi me gjithë ashkun e zemrës, me fjalë të thjeshta, sikurse një i uritur apo i varfër kur kërkon mëshirë.
Duhet të kemi parasysh se njeriu ka shumë nevoja dhe dëshira për një jetë të lumtur. Por ndodh që brenda këtyre dëshirave, që shpeshherë ai nuk i gjykon mirë, mund të përfshihen edhe fatkeqësitë. Andaj njeriu duhet të lutet me fjalë të thjeshta e të sinqerta, sepse Zoti e njeh më së miri krijesën e Tij se sa mund ta përballojë dhe ta ruajë gjendjen që Ai dëshiron. Lutja më e thjeshtë është:
“O Allah! Ti e di gjendjen time, nëse ke paraparë që kjo gjendje e imja është  e përballueshme për mua, unë do të duroj, por po të lutem të ma ndryshosh gjendjen time, andaj nëse kjo dëshirë dhe nevojë e imja është hajër (e dobishme) për mua ma shpejto të lutem, por nëse kjo dëshirë e imja është e dëmshme për mua, të lutem më zëvendëso me një gjë të mirë, unë jam krijesa Jote, andaj të lutem më fal e më udhëzo.”
Le të japim edhe një këshillë tjetër nga jeta e Pejgamberit – paqja e Allahut qoftë mbi të dhe familjen e tij:
Një ditë Pejgamberi Muhamed (s.a.a.) ishte duke biseduar me Hazreti Aliun (r.a.) dhe i tha atij:
“O Ali, All-llahu e pëlqen robin i cili lutet në këtë mënyrë: “O All-llah, m’i fal mëkatet, sepse askush përveç Teje nuk mund t’i falë ato.” Atëherë, All-llahu i thotë meleqeve: “O meleqet e Mia!  - Ky rob po pranon se askush përveç Meje nuk mund t’ia falë mëkatet e tij. Bëhuni dëshmitarë se Unë ia fala mëkatet”.
Në një hadith tjetër, Pejgamberi  (s.a.a.) ka thënë: “Nëse një njeriu i pranohet namazi, do t’i pranohet edhe lutja”.
Me këtë kuptojmë se koha dhe vendi më i përshtatshëm për lutje është gjatë namazit, e sidomos atij të sabahut (në mëngjesin e hershëm, pa lindur dielli, kur zgjohemi nga gjumi për hir të dashurisë që kemi ndaj Zotit, në namaz lexojmë suren e falënderimit El Fatiha-n). Ja seç thotë Allahu në Kuran: Surja EL Isra, ajeti 78:
أَقِمِ الصَّلاَةَ لِدُلُوكِ الشَّمْسِ إِلَى غَسَقِ اللَّيْلِ وَقُرْآنَ الْفَجْرِ إِنَّ قُرْآنَ الْفَجْرِ كَانَ مَشْهُودًا

“Fale namazin kur zbret (nga zeniti) dielli, e deri në errësirën e natës dhe duke bërë lutjen (namazin) e agimit. Vërtet, lutja e agimit ( sabahut) është e përcjellë.”
Kur njeriu zgjohet në mëngjes, për të kryer namazin e sabahut, ai zgjohet pa përtesë, sepse ai e njeh vlerën e këtij namazi. Ky namaz i sjell  begatitë e Tij për tërë ditën. Ndoshta kjo ditë do t’ia ndryshojë tërë jetën e ai do të jetojë i lumtur për tërë  jetën vetëm nga një çast i vetëm. All-llahu i Lartësuar çdo mëngjes i dërgon meleqet në çdo shtëpi për të shikuar se kujt duhet t’ia dhurojë të mirat e Tij të pakufishme. Ai i pyet meleqet:
“O meleqet e Mia! A janë të njëjtë këta njerëz që nuk e prishin gjumin, me këta njerëzit e tjerë, të cilët në mëngjeset e ftohta e të hershme zgjohen dhe drejtohen nga Kiblja për të më adhuruar?!” Meleqet përgjigjen: “Jo, o Krijuesi i Gjithësisë, nuk janë të njëjtë”. Atëherë Allahu me mëshirën e Tij urdhëron meleqet që t’i marrin në konsideratë lutjet e këtyre besimtarëve, se së shpejti Zoti do t’ua plotësojë lutjet dhe do t’i gëzojë fytyrat e tyre të ndritshme nga uji i abdesit dhe nga sexhdja e pranuar”.
Qofshin të gëzuar shpirtrat e atyre që e respektojnë namazin e sabahut.

Autore: Ikballe Berisha Huduti   

11 comments:

  1. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete
  2. Si mundem me kontaktu me kete hogje. Ku gjindet.

    ReplyDelete
  3. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse doni fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të bëheni të famshëm.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  4. A keni mundesi ma kjart mem tregu ku gjindet tek kjo qe jeni sheru

    ReplyDelete
  5. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    ReplyDelete
  6. Emri im është Elfrida. Kur burri im më la, isha i shokuar dhe i zemëruar dhe nuk e mbajta veten për shumë muaj. Bëra gjithçka që munda për ta kthyer atë, por pa dobi. U nisa për në një qytet tjetër me shpresën se do të mund të filloja përsëri. Takova një burrë tjetër me të cilin u përpoqa të isha me të, por nuk funksionoi sepse nuk mund ta dashuroja. E dija që ende dua dhe dua që burri im të kthehet tek unë. Kështu që fillova të kërkoja ndihmë dhe më pas gjeta MAGJIKËN E BARDHË, nga pikëpamjet e ndryshme që kisha lexuar. Ne biseduam dhe e bëra të kuptonte gjithçka që duhej të dija, besova në të dhe ndoqa procedurat. Ai punoi për mua dhe rivendosi dashurinë dhe lidhjen mes meje dhe burrit tim, dhe vetëm pas 48 orësh siç premtoi, burri im po më kërkonte dhe filluam të flisnim, dhe ai erdhi të më shihte ku jam, dhe bëmë gjëra u ngritëm dhe u bëmë përsëri të lumtur së bashku. WHITE MAGIC është i besueshëm dhe mund t'ju ndihmojë nëse e kontaktoni për ndonjë gjë. Thjesht dërgojini atij një SMS me email: findritualforlife@gmail.com
    Ose WhatsApp: { +2349046229159 }
    { +3550685677099 }

    ReplyDelete
  7. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, unë kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi në (BARDH MAGIC), i shkrova në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ai më dha botën e tij dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo më solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë (MAGJISË E BARDHË), kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheheni me të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    ai do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: findritualforlife@gmail.com
    +3550685677099
    +2349046229159

    ReplyDelete
  8. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Spell për t'u ribashkuar.
    * Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  9. Më në fund e kam rikthyer Gëzimin tim, dua t'i tregoj botës se si burri im po më tradhtonte dhe nuk ishte më i përkushtuar ndaj meje dhe fëmijëve tanë. kur e pyeta se cili është problemi, ai më tha se nuk më donte dhe donte divorc, isha aq e thyer në zemër sa qaja gjithë ditën dhe natën por ai doli nga shtëpia po kërkoja diçka në internet kur pashë një artikull se si magjistari i madh dhe i fuqishëm i magjisë, i quajtur Dr DAWN, ka ndihmuar shumë në situata të ngjashme si unë, kontaktova në WhatsApp: +2349046229159 duke i treguar për problemin tim, ai më premtoi se do të ma kthejë burrin tim brenda 48 orëve. bëri gjithçka që më kërkoi, dhe për habinë time më të madhe burri u kthye në shtëpi pas 48 orësh dhe po qante dhe lutej për faljen time dhe pranoje atë, që atëherë unë jetoj e lumtur me burrin tim dhe ai më trajton si një mbretëresha.
    Dr DAWN, gjithashtu mund t'ju ndihmojë. Kontaktoni me të për çdo lloj Drejtshkrimi apo zgjidhjeje, është i sinqertë dhe 💯 për qind i sigurt, ai është kontakti në WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete