Friday, April 13, 2012










FATIMETUZ-ZEHRA


Të lumtura ishin ato ditë,
Kur Pejgamberit iu lajmërua,
Për një lajmë të ri,
Se do të lind një fëmijë

Katër zonjat e xhenetit,
Hynë në shtëpinë e Profetit,
Plotë me fat e krenari
Të lidhin një kondak të ri.

Mu si hëna e plotë,
Ishte fytyra e Fatimes,
Ngjyrë e bardhë e faqe kuqe
Buzë të njoma si burbuqe.

Athua pse,
Allahu e zbret suren e Kevtherit?
Me rastin e lindjes së vajzës së Pejgamberit.

Mu atëherë kur femra
Aspak nuk vlerësohej,
Lindet ylli i pashuar
Idealja e madhëruar.

Fjala më e hidhët
Në ishullin e Arabisë,
Ishte ebter, farësosur,
I thanë Profetit të Perëndisë

Pse punon o Muhammed.!?
Ti nuk ke djalë , ti nuk ke shpresë,
Kush do të trashëgon
Gjithë këtë vepër që e bënë?

Çfarë relacione të mira kishte,
Pejgamberi me Allah.
Athua pse nuk ja dha një djalë
Kështu menduan ata.

Ata që Pejgamberit, 
me djem e nipa ju lëvduan
I la Allahu në faqe të tokës,
emri i tyre për tu mallkuar.

Ebu Sufjan e Muavi ,
kishin djem e trashëgimi,
Por mos e harroni edhe Hindan
Që e shkuli zemrën e Hamzas.

Pjellë e fëlliqur e Hindas,
I dha shëmtim gjithë dynjasë,
I la Zoti për punë mallkimi
Deri në ditë të Gjykimit.

Ky fis Pejgamberit iu lavdërua
Se kishte meshkuj për të luftuar,
Por meshkujt e tyre u bënë Jezid
Prej asaj kohe e gjer në këtë ditë .

Edhe një gjë të kisha pyet nëse nuk të vjen mërzi
A vuri dikush emër, Jezid e Muavi?
Jo vëlla jo këtë nuk do ta dëgjosh
Qoftë edhe nga më i keqi njeri në këtë botë.

Ndërsa Pejgamberi me vajzën e tij
I dhuruan njerëzimit dymbëdhjetë imam të rinj,
E vazhduar rrugën me gjak e me lot
Për t’na përcjell Kuranin, siç e kemi sot.

Nënën Fatime gjithmonë e përkujtojmë
Edhe pse varrin e saj nuk e dimë ku ekziston.
Salavate dhe selame për Juve ne këndojmë
Pasardhësit e Pejgamberit kështu i respektojmë.

ALLAHUM-ME SAL-LI VE SEL-LIM VE ZID VE BARIK
ALA RESULULLAH , VE ALIHIL AT-HAR.





3 comments:

  1. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një dëshmi në internet se si Dr. ndihmoi shume gra te mbeten shtatzene me magjine e saj te fuqishme, i shkrova dhe i shpjegova situaten time, me premtoi se do me ndihmoj dhe do te mbetem shtatzene para 1 muaji, bera te gjitha ato qe me porositi dhe shkova ne spital per një mesazh dhe doktori konfirmoi që jam 5 ditë shtatzënë, deri tani kam lindur djalin tim të bukur, burri im është i lumtur tani dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. dawn acuna kontakto me të nëse ke nevojë për ndihmë.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    *Nëse doni fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të bëheni të famshëm.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    Dhe E.T.C.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë kurrë nuk kam parë një mrekulli si kjo në tërë jetën time, kam kërkuar një zgjidhje për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pas martesës, kam provuar gjithçka të mundshme, por asgjë nuk funksionoi derisa pashë një provë në internet se si Dr Fady ndihmoi shumë gra të merrnin. shtatzënë me magjinë e saj të fuqishme, shkrova dhe shpjegova situatën time, më premtoi se do të më ndihmonte dhe do të mbetem shtatzënë para 1 muaji, bëra gjithçka që më urdhëroi dhe shkova në spital për një mesazh dhe mjeku më konfirmoi që jam 5 vjeç ditë shtatzënë, deri tani kam sjellë në jetë djalin tim të pashëm, burri im tani është i lumtur dhe më jep gjithçka që kërkoj, falë Dr. Fady kontaktoni nëse keni nevojë për ndihmë.
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni fuqi shpirtërore.
    * Nëse dëshironi të bëheni të famshëm.
    * Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje. Si HIV/AIDS
    E.T.C.
    Email:doctorfady720@Gmail.com
    WhatsApp: +2349039422406

    ReplyDelete
  3. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Fady qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistares se mrekullueshme Dr Fady burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Fady gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.

    1 DEKLARATË DASHURI
    2 WIN S EX KTHIMI
    3 FRUTA GOMS
    4 NJOFTIM PËR PROMOCION
    5 DEKLARATA E MBROJTJES.
    6 MAGJIA E BIZNESIT.
    7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
    8 HIV SIDA.
    9 NDALO MISKARRIMIN.
    10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
    11 SHKAK I TELEKINEZËS.
    DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: drfady720@gmail.com
    WHATSAPP:+2349039422406

    ReplyDelete